Skip to main content
  1. Vacatures

Medewerker Customer Service

Gouverneur Roppesingel 83, 3500 HasseltFull time

Als medewerker Customer Service ben je het aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij je zowel telefonisch als per mail ondersteuning biedt over producten, prijzen, transport, retourzendingen, garanties, facturatie en betalingen.
Je beheert en verwerkt orders in ons IT-systeem en zorgt voor een nauwkeurige opvolging van levertijden en betalingen. Door nauwe samenwerking met collega’s in de Benelux en het hoofdkantoor in Polen streef je naar een hoog klantentevredenheidsniveau en rapporteer je aan de line manager om continue verbetering te realiseren.
• Klantenservice en Communicatie
o Beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail over producten, prijzen, transport, retourzendingen, garanties, facturatie en betalingen.
o Verstrekken van technische ondersteuning en informatie.
o Informeren en sensibiliseren van klanten omtrent procedures en de productcatalogus.
o Streven naar een hoog klantentevredenheidsniveau door een persoonlijke en professionele aanpak.

• Orderbeheer & Administratie :
o Beheer, verwerking en opvolging van orders in het IT-systeem (NAV).
o Opvragen van levertijden in het interne systeem en doorgeven aan klanten.
o Nauwkeurige registratie van klantgegevens en bestellingen.
o Opvolging van betalingen en contact opnemen met klanten bij betalingsachterstanden.

• Samenwerking & Teamwork :
o Nauw samenwerken met collega’s in de Benelux en het hoofdkantoor in Polen.
o Delen van relevante klantinformatie met teamleden om een consistente klantbeleving te garanderen.
o Bijdragen aan teamvergaderingen en gezamenlijke doelen.

• Rapportage & Feedback :
o Bijdragen aan rapportages over klantentevredenheid en suggesties doen voor verbeteringen.
o Dagelijks opvolgen van klantenvragen met CRM (Dynamics 365)
o Rapporteren van werkzaamheden en klantinteracties aan de Line Manager.
o Feedback verzamelen van klanten en deze doorgeven aan de relevante afdelingen voor product- en procesverbeteringen.
•Je beschikt over een diploma secundair onderwijs OF hebt minstens twee jaar ervaring.
•Kennis van MS Office toepassingen, en Navision (niet vereist)
•Je bent empathisch, sterk administratief, geduldig en oplossingsgericht.
•Je bent een teamspeler, en klaar om een uitdagende job te leren waarin je jezelf kunt ontwikkelen.
•Je bent dienstgericht en beschikt over goede schriftelijke vaardigheden.
• Je spreekt goed Nederlands, Engels en Frans.
•Een fulltime, vast contract met flexibele uren.
•Hybride werken en vanuit ons Kantoor in Halle.
•Een spannende rol met echte toekomstperspectieven in een snelgroeiend bedrijf.
•Uitgebreide training bij je aankomst en regelmatige training gedurende je carrière.
•Een aantrekkelijk loonpakket in overeenstemming met je ervaring.
SOLLICITEER

By applying, you consent to the transfer of personal data to Inter Cars Belgium NV/SA and all companies of the capital group.

Lees meer
This position is managed by Ann Vangeel
If you have any questions, please write to:  [email protected]

Other offers (3)

Garantie- en Retour Specialist

Added: 2024-07-31

Gouverneur Roppesingel 83, 3500 Hasselt

Full time

Assistent accountant

Added: 2024-07-31

Gouverneur Roppesingel 83, 3500 Hasselt

Full time

Account Manager Automotive Belux

Added: 2024-07-30

Gouverneur Roppesingel 83, 3500 Hasselt

Full time